Cuvinte cu dichis, pe barba mea

10346530_835965446415354_2682344696171814972_n

Pe barba lui Moga vă confirm

Evident, independentă am vrut mereu să fiu.

 

Blog, facultate,prietenii sau viaţă

Am vrut mereu să ies în faţă.

Revenind mereu cu mult avânt

Biruiam orice obstacol neaşteptând

Ajutor nu am primit

 

Meritul e-al meu, admit.

Era şi timpul să închei cu un îndemn ilustu

Ar trebui să ţineţi voi mereu căpăstrul!

 

Tu eşti #pebarbata?

În această vară, Philips lansează provocarea „Fii pe barba ta!”, prin gama de produse Click & Style, două modele de aparate de îngrijire versatile, pentru orice stil. Mai multe detalii găsiţi pe site şi pe Facebook.

Lasă un răspuns

