Câştigătorul cărţilor de la editura All

A sosit vremea mult aşteptată a anunţării câştigătorului de la concursul All. Am avut 34 de participanţi şi 13 şanse suplimentare acordate.

  1. Bianca Stoica
  2. Literary Book
  3. Furelise
  4. Furelise
  5. Furelise
  6. Furelise
  7. Alina Surugiu
  8. Eva
  9. Ceai de idei
  10. Ceai de idei
  11. Ceai de idei
  12. Eghoista
  13. Gavrilut Roxana
  14. Gavrilut Roxana
  15. Gavrilut Roxana
  16. Ema
  17. Macy Mac
  18. Loredana Vlaescu
  19. Pauna Oana
  20. Alex
  21. Rosca Valentina
  22. Militaru Gabriela
  23. Ana-Maria
  24. Lupu Diana
  25. Lupu Diana
  26. Lupu Diana
  27. Lupu Diana
  28. Stefania Petcu
  29. Lupu Anca Gabriela
  30. Lupu Anca Gabriela
  31. Nadia Alina Candrea
  32. Mdi68
  33. Rosca Maria
  34. Vlasceanu Loredana
  35. Andreea Ilie
  36. Cornelia Cornelia
  37. Cornelia Cornelia
  38. Cornelia Cornelia
  39. Shosetzua96
  40. Hustiu Mihaela
  41. Neagu Lorena
  42. Gabriela Maj
  43. Alexa
  44. Serban Simona Cristina
  45. Daniela Bojinca
  46. Saftoiu Corina
  47. Serafincean Laura

Fără alte amânări, câştigătorul este:

random

Numărul 14, deci Gavriluţ Roxana. Felicitări, sper să te bucuri de premiu şi să le citeşti cu plăcere.

Nu vă faceţi griji dacă nu aţi câştigat acum, vor mai fi şi alte concursuri pe parcurs. Eu vă mulţumesc că m-aţi citit în această perioadă şi sper să vă placă următoarele recenzii şi articole.

 

13 gânduri despre &8222;Câştigătorul cărţilor de la editura All&8221;

      • Apari pe listă la numărul 45, ţi-am folosit numele cu care te-ai înscris, deci nu vad de ce n-ar fi un concurs corect.

        Cat despre sanse, am dat o sansa la fiecare 5 comentarii pe blog şi o şansă pentru fiecare apariţie în cadrul TOP FANS de pe pagina Facebook pentru locurile 1,2 şi 3. Am folosit criterii foarte clare tocmai pentru a nu părea că dau şansele după ureche.

        Nu înţeleg de unde vin acuzaţiile.

      • „Voi acorda şanse suplimentare celor activi pe blog şi/sau pe pagina de Facebook.” – nu specifici blogul… am înțeles că celor care au activitate pe propriul lor blog, ori pe propria lor pagină de facebook 🙂 Nu specifici că pe propriul tău blog :), iar asta se lasă cu interpretări 🙂

  1. Eu cred că tu ai înţeles că e vorba de blogul meu şi pagina mea având în vedere că ai susţinut „că am activitate pe pagina aia „. În plus, mi-ar fi greu să observ ce se întâmplă pe alte bloguri şi nici nu mi-ar folosi la nimic, eu sunt interesată de cititorii fideli ai acestui blog şi de activitatea lor pe acest blog. Eu sincer nu am intalnit vreun concurs care sa premieze activitatea pe alte bloguri. Imi pare rau daca esti dezamagita de acest concurs, dar eu consider ca am fost corecta. Am anunţat pe pagina de Facebook a blogului care este situaţia comentariilor acum câteva zile şi dacă m-ai fi urmărit ai fi văzut că momentan nu ai nicio şansă suplimentară. Cu mai mult de atât nu te pot ajuta.

  2. Nu exista nici un concurs care sa premieze activitatea pe propriul blog. Nu ar fi corect pentru cei care nu au blog, ca mine. A fost corect concursul, felicitari castigatoarei si multumim pentru organizare! Mai asteptam si altele 🙂

  3. Felicitari, Roxana! Concursul acesta a fost foarte corect si Georgiana are nevoie de oameni care chiar sa o aprecieze pentru munca ei si pentru cat de buna e in ceea ce face, nu doar pentru un concurs. O zi buna tuturor!

Lasă un răspuns

