Luăm gadgeturile în concediu?

logo

 

Deşi ne propunem să ne îndepărtăm de agitaţie şi să ne bucurăm de relaxarea oferită de o  vacanţă, sfârşim prin a lua cu noi în bagaj diverse gadgeturi. Nu e un lucru rău, bineînţeles, atât timp cât nu aruncăm mai multe priviri pe ecran decât spre peisaje.

Întrebarea este, atunci când poposim pe Strada IT, ce gadgeturi luăm cu noi la plimbare?

watermark

Pentru mine, cel mai important gadget este aparatul de fotografiat, nu mă pricep să vă spun ce caracteristici are, dar ştiu că e un Nikon. Îl iau în orice vacanţă cu mine şi îl folosesc intensiv, pentru a surprinde orice imagine frumoasă care îmi iese în cale. E o modalitate de a imortaliza momentele relaxante dintr-o vacanţă şi de a strânge amintiri pentru albumul foto.

Aparatul meu a văzut părticele din alte ţări, o generoasă secţiune din plaiul natal, muzee impresionante, clădiri impunătoare, castele şi peisaje de munte, ba chiar a avut o prietenie de scurtă durată cu porumbeii din piaţa San Marco, Veneţia.

Aş putea spune că îndeplineşte cu succes funcţia de al treilea ochi, prin aparat lucrurile se văd altfel decât cu ochiul liber. În plus, are un avantaj ce ne este interzis nouă, imaginile nu i se şterg de pe retină pentru a fi înlocuite de altele.

945744_543625599019902_598751809_n Cam aşa vede aparatul meu un colţ de verdeaţă.

Atunci când am articole de scris pe blog pentru diverse colaborări, îmi aduc laptopul cu mine în vacanţă şi reverz 2-3 ore de butonat şi depănat idei. De obicei profit de ocazia de  a-l avea alături şi îmi rezolv piticii cu verificatul mailului. Un plus pentru mine deoarece mailul mi-a servit multe oportunităţi.

watermark (1)

Cred că foarte puţini turişti îşi lasă telefonul acasă pe parcursul concediului, aşa că mă aliniez şi eu în rând. Totuşi, trebuie să recunosc că nu prea îl folosesc pentru că cei cu care vorbesc zilnic sunt cel mai probabil cu mine în vacanţă. Rămân apelurile de pe partea profesională, dar acelea nu sunt îngrijorător de multe.

watermark (2)

 

Deşi încă nu sunt posesoare de tabletă, mă gândesc serios să-mi procur una şi sa o aduc în vacanţele mele. Mi-ar uşura munca şi bagajul, simultan.

Dacă faceţi parte din turiştii cu dor de tehnologie, puteţi face o vizită pe Strada IT unde găsiţi tot ce vă pofteşte inima: Laptopuri, Calculatoare, Camere foto, Smartphones şi Tablete la preţuri de vară.

Şi-acum îmi exprim curiozitatea, voi ce gadgeturi luaţi în concediu? Ce părere aveţi despre acest subiect?

 

 

Lasă un răspuns

