Săptămâna italiană la LIDL

O categorie a blogului este „Delicii” unde am postat până acum despre cele două vicii ale mele: ciocolata şi ceaiurile. M-am gândit să am o altă abordare prin acest articol şi-anume să vă povestesc despre deliciile întâlnite la Săptămâna Italiană la Lidl.

Din nefericire fericire, am mâncat tot înainte de a face poze, aşa că vă voi spune doar numele, preţul, eventual categoria.

Italia egal pizza, iar noi am încercat:

Pizza cu mozzarella, salam picant şi pesto care a fost delicioasă, în mod surprinzător una din cele mai bune încercate de mine. Mi-a plăcut combinaţia de elemente tradiţionale (salam, mozzarella) cu busuiocul, nu o întâlnesc prea des şi nu înţeleg de ce, e foarte bună. Chiar mi-a întrecut aşteptările, gustul seamănă foarte mult cu cel pe care l-am întâlnit în Italia, iar preţul este incredibil de mic: 7 lei. Dacă nu sunteţi flămânzi, vă ajunge pentru două porţii.

Pizza mozzarela a fost de asemenea extrem de bună, a avut bucăţi mari de mozzarela şi sos pesto. A costat tot 7 lei.

Pizza Margherita nu făcea parte din Săptămâna Italiană, dar o voi trece tot aici. A fost bună şi a avut o cantitate foarte mare de caşcaval. Preţ: 5,3 lei.

Pizza cu şuncă şi ciuperci a fost foarte bogată, dar constituia o singură porţie. A avut un gust interesant, dar pe primul loc rămâne cu siguranţă pizza cu salam picant. Preţ: 4 lei.

Apoi, am luat Tiramisu care a avut două porţii şi a costat 6 lei. A fost bun şi îmi pare rău că porţia nu era ceva mai mare. Totuşi, aş recumpăra, mai ales că e servit în două pahare drăguţe.

Vorbim de Italia, vorbim şi de paste. Eu am ales pansotti cu umplutură de pesto ( se pare că e noua obsesie), se fac rapid şi sunt bune, săţioase. O pungă e suficientă pentru două porţii, deşi pare că sunt puţine paste acestea se umflă mult după ce sunt pregătite.

Pentru dimineaţă am luat o pungă cu 10 croissante cu cremă de cacao. Sunt pufoase, pline cu cremă, numai bune de savurat alături de o ceaşcă de ceai. Preţ: 12 lei.

Am cumpărat şi un sos cu roşii tomate cu condimente, l-am folosit pentru paste şi au ieşit foarte bune. Preţ: 3,3 lei.

Cam astea au fost cumpărăturile, sper că v-am dat câteva idei pentru cumpărături, din câte ştiu eu săptămânile cu specific se repetă la Lidl, deci aveţi ocazia să încercaţi deliciile.

Pe curând!

 

Un gând despre &8222;Săptămâna italiană la LIDL&8221;

Lasă un răspuns

