Cum a fost în Sibiu- Partea a doua

În partea întâi  v-am spus despre filmele în aer liber şi festivalul cu mâncare delicioasă. Astăzi vă voi povesti cum a fost la Grădina Zoologică din Sibiu şi ce am făcut în cele 3-4 ore cât am zăbovit pe acolo.

În primul rând, ţin să menţionez că locaţia este deosebit de frumoasă, avem mulţi copaci, aer tare, proaspăt şi lacuri. Deşi era destul de aglomerat, mi s-a părut un loc foarte liniştit, potrivit pentru plimbări. Cum preţul nu este deloc mare ( 3 lei adulţi, 2 lei studenţi), cred că cei de prin Sibiu pot merge săptămânal acolo.

Am făcut câteva poze, dar calitatea lor este îndoielnică, explicaţia fiind că nu am aparatul aici. Cel puţin, vă veţi face o idee.

Fotografie0083 Fotografie0084Doi urşi simpatici.

Fotografie0088 Fotografie0089

 

Am reuşit să îl surprind (aproximativ) pe tigrul siberian, o vreme a stat ascuns după un copac. Fără cuvinte.

Fotografie0092 Fotografie0093

 

Un animal deosebit de alintat.

Fotografie0095 Fotografie0096 Fotografie0098 Fotografie0100

Am mai văzut lupi iberici, zebre, cămile, râs, lei, şerpi, diferite specii de păsări, bivoli, babuini. M-am bucurat mult că am ajuns acolo şi că am reuşit să văd toate zonele din zoo.

Plecasem de acasă cu planul de a ne plimba pe lac, am reuşit să ducem şi asta la bun sfârşit.

Fotografie0102 Fotografie0104 Fotografie0107 Fotografie0108 Fotografie0109 Fotografie0110 Fotografie0112 Fotografie0115 Fotografie0123Fotografie0116

 

Am avut câteva răţuşte ca însoţitoare şi am descoperit cu uimire că pot ţine direcţia.

Atât pentru azi, nu uitaţi să urmăriţi blogul pentru partea a treia!

Pe curând!

 

6 gânduri despre &8222;Cum a fost în Sibiu- Partea a doua&8221;

Lasă un răspuns

