Cum a fost în Sibiu- Partea a treia

Uite aşa am ajuns la partea a treia despre ce am mai făcut în Sibiu, astăzi vorbim despre cinema în aer liber şi Muzeul Satului.

Mie mi se pare o idee foarte bună să te uiţi la filme în aer liber, una şi mai bună ca evenimentul să se întâmple într-un parc. Ediţia din acest an a fost făcută în onoarea lui Woody Allen, aşadar filmul la care ne-am uitat îi aparţinea: Whatever Works.

Despre film

Filmul a fost o comedie lejeră ce arăta relaţia dintre un geniu în fizică, destul de bătrân, având o problemă cu toată omenirea şi o fetişticană nu excesiv de inteligentă, dar dornică să îi fie alături şi să îi înfrumuseţeze viaţa. Pe ici, pe colo sunt câteva clişee, dar se poate trece peste mai ales când eşti într-o locaţie atât de frumoasă.

P.S. Cele mai reuşite filme ale lui Woody Allen sunt Annie Hall şi Match Point.

Locaţie

După cum spuneam, într-un parc, pe o pantă înconjurată de copaci a avut loc evenimentul. A fost frumos să stăm direct pe iarbă, alături de mulţi alţi oameni. Am văzut multe cupluri frumoase şi m-am bucurat.

Un alt avantaj al poziţionării pe iarbă a fost că am reuşit să văd două stele căzătoare. A fost superb.

 

După vizita la Grădina Zoologică despre care v-am vorbit în partea a doua, am hotărât să continuăm cu vizitatul aşa că ne-am luat bilete pentru Muzeul Satului. Nu pot să zic că am văzut multe interioare de case tocmai pentru că era deja târziu (cam 7-8) şi multe din ele erau zăvorâte. Dar ne-am plimbat pe acolo, ne-am ales căsuţele favorite, am mers de-a lungul lacului şi am făcut câteva poze nu tocmai de o calitate înaltă.

 

Fotografie0129 Fotografie0130 Fotografie0135 Fotografie0136

Vă aştept să reveniţi pe blog pentru partea a patra!

Pe curând!

2 gânduri despre &8222;Cum a fost în Sibiu- Partea a treia&8221;

Lasă un răspuns

