Jucăriile nu sunt doar pentru copii!

Eu sunt de părere că jocurile nu sunt doar pentru copii, poţi observa acest lucru la orice adult care se chinuie să asambleze o jucărie primită cadou, să o facă să funcţioneze şi apoi să o pună la treabă. Este un tip de plăcere vinovată şi o modalitate de a te reîntoarce în lumea fără griji a copilăriei,

Intrând pe Bestkids, am descoperit că sunt multe lucruri pe care le-aş dori acum, în perioada studenţiei, se pare că mai am fărâme de copilărie în ganduri, ceea nu e deloc rău.

8348

Într-un Crăciun ştiu că am primit un trenuleţ pe care mi-l doream din toată inima mea şi pe care l-am aşteptat cu sufletul la gură. M-am străduit toată ziua să leg şinele între ele, să reconstruiesc traseul şi într-un final am reuşit să fac trenul să meargă fără deraieri. Jucăria asta mi se pare interesantă şi acum. În plus, trenurile din zilele noastre sunt moderne, iar traseele mai complicate.

2911

O altă categorie ce mă atrage este cea cu Seturi de construcţii, pasiunea mea de când eram mică. Pe când eram copilă, clădirile construite din lego, fermele sau grădinile zoologice pe care le clădeam bucată cu bucată reprezentau unele din cele mai relaxante şi distractive momente. Sunt convinsă că aceste jocuri mi-au influenţat gândirea, iar acum construiesc în continuare alte lucruri: o carieră, o relaţie, o prietenie. 

9797 14424

Jocurile mele preferate au fost şi vor rămâne puzzle-urile. Când primeam un astfel de cadou eram în culmea fericirii şi nu mă opream până când nu aranjam fiecare piesă la locul ei. Este posibil să deţin o casetă în care ai mei filmaseră recordul meu de făcut puzzle, cred că avea 30-40 de piese şi l-am terminat în 2-3 minute. Acum mi-ar plăcea să încerc puzzle-urile 3D cu diferite obiective turistice din lume sau pe cele cu 1000 de piese. 

Cam atât despre plăcerile mele vinovate, pentru ale voastre puteţi consulta site-ul Bestkids şi naviga prin categoriile Gonflabile si Piscine, Jucării interactive şi educative sau Jocuri de societate. 

Sunt sigură că veţi regăsi copilul din voi şi veţi cumpăra jucării pentru momente frumoase petrecute în familie. 

Lasă un răspuns

