Echipa mea din bucătărie pentru cele mai delicioase feluri

Suntem cu toţii conştienţi că o echipă bună te apropie de câştig, dar acest lucru este valabil şi în bucătărie? Răspunsul este da, o echipă valoroasă îţi obţine victoria gustului, iar astăzi vă voi vorbi despre ajutoarele mele pentru gătit.

Cum nu am talente uimitoare pentru gătit, dar totuşi prefer să prepar mâncarea acasă am ales electrocasnicele Philips care fac toată treaba grea în locul meu, iar eu mă pot bucura de feluri delicioase, sănătoase, făcute într-un timp scurt. Întotdeauna am fost de părere că sunt o bună invetiţie întrucât economisim timp, scădem efortul şi nu mai trebuie să suferim de căldură în acest anotimp necruţător.

philips-multicooker-mancare-variata

Probabil cel mai util din echipă este Multicookerul HD3037, un ajutor care pregăteşte prânzul în timp ce tu te bucuri de o carte bună. Cu el poţi pregăti supe, ardei umpluţi, paste, tocaniţă sau deserturi într-un mod foarte simplu, urmând ca ulterior să te bucuri de gustul autentic, delicios al mâncărurilor tale preferate.Pui ingredientele, apeşi butoanele pentru funcţie şi timp, iar el se ocupă de preparare fără a mai trebui să amesteci pe parcurs. Practic şi rapid, din Multicooker mâncarea va ieşi aburindă, excepţională şi va reprezente un fel sănătos pentru tine şi familia ta. În plus, pentru a oferi mai mult ajutor în bucătărie, acesta are două opţiuni foarte utile: REHEAT pentru a încălzi mâncărurile deja făcute sau KEEP WARM pentru ca mâncarea să nu se răcească până când tu termini capitolul. 

HR1627_00-IMS-ro_RO

Un alt ajutor în bucătărie este mixerul de mână prin care poţi să toci legume, să obţii cea mai fină frişcă pentru salata de fructe sau cea mai delicioasă maioneză pentru salate boeuf. Cu siguranţă asociaţi mixerul cu stropi de mâncare pe tricou sau murdărie aruncată prin bucătărie, mixerul nostru ne protejează de astfel de accidente prin apărătoarea lamă cu formă specială de val. Mixerul vine însoţit de câteva accesorii menite să uşureze treaba şi să diversifice modurile în care poate fi folosit acest aparat, avem un tel pentru compoziţia checului şi pentru frişcă, un tocător XL pentru plante aromatice, ciocolată sau nuci şi un bol de măsurare de 0,5 L.

HR1871_10-IMS-ro_RO

Ce ar fi o zi de vară fără un suc proaspăt, delicios şi sănătos de mere făcut cu ajutorul Storcătorului HR1871? Acest storcător cu putere mare extrage tot sucul din legume sau fructe şi poate obţine până la 2,5 litri dintr-o singură mişcare, Este simplu de utilizat, fructele nu trebuie tăiate datorită tubului de alimentare XXL, iar vitezele se pot adapta în funcţie de duritatea alimentelor. În plus, Philips foloseşte tehnologia QuickClean ceea ce conduce la o curăţare rapidă, într-un minut a întregului aparat. Acest lucru este datorat sitei lucioase, suprafeţelor netede şi a containerului special pentru pulpă. Aveţi la dispoziţie o cărticică cu reţete care să vă servească drept inspiraţie pentru prepararea sucurilor, preferatele mele rămân însă cele clasice; suc de mere şi suc de morcovi.

HD2630_20-IMS-ro_RO HD2392_90-IMS-ro_RO

Următoarele două aparate mă ajută să pregătesc un mic dejun rapid şi sănătos.Toasterul rumeneşte rapid pâinea şi astfel mă pot bucura de felii cu dulceaţă, unt sau cremă de brânză ce miros ademenitor. La fel de rapid şi practic este Sandwich Maker care îmi oferă o gustare delicioasă înainte de a pleca spre facultate. Mic pont: caşcavalul topit pe pâinea uşor rumenită este excelent. 

HR1388_80-IMS-ro_RO

Pentru o cină sănătoasă apelaţi cu încredere la aparatul pentru salate Philips HR1388, acesta feliază, rade şi taie julienne legume, brânză sau mezeluri direct în bolul de salată.Vine însoţit de 5 accesorii pentru a tăia alimentele în diverse forme şi mărimi, ceea ce va face salata mai atractivă pentru cei mici. Are o funcţie suplimentară prin care puteţi tăia cartofii pentru prăjit. 

Aceasta este echipa mea de ajutoare pentru bucătărie, nu m-a lăsat niciodată la greu şi mi-a oferit feluri delicioase şi sănătoase. Fiind practice, ele mă ajută să economisesc timp, fără a scade din calitatea mâncărurilor. Cum acest domeniu se dezvoltă rapid pentru a întâmpina nevoile noastre sunt sigură că echipa mea se va mări pe parcursul anilor.

Voi ce echipă aveţi în bucătărie?

Philips-Logo

5 gânduri despre &8222;Echipa mea din bucătărie pentru cele mai delicioase feluri&8221;

Lasă un răspuns

