Pregătiri pentru concediu

Nu ştiu cum sunteţi voi, dar eu fac mereu o listă înainte de a pregăti bagajele pentru concediu. Fac acest lucru cu câteva zile înainte de a pleca pentru a mă asigura că nu lipseşte niciun produs obligatoriu din troller, în caz contrar încerc să obţin cât mai repede cele trebuincioase.

Cum timpul de a colinda magazinele îmi lipseşte apelez la comenzile online, de pe un site unde pot găsi orice am nevoie şi-anume elefant.ro, un mall cu o selecţie de peste 130.000 de produse din categorii diverse precum cărţi, ebooks, jucării, îmbrăcăminte, încălţăminte, accesorii şi cosmetice. Ştiu că aici pot găsi oferte, reduceri ce mă vor ajuta să economisesc pentru a mă bucura mai mult în vacanţă şi o livrare rapidă, în maxim două zile. 

1 (2)

Când făceam lista pentru concediul în Sibiu, mi-am dat seama că nu am suficiente fuste în garderobă, în special unele care să se potrivească unei ieşiri în oraş. Soluţia a venit odată cu Fusta Funky Night, cu un model original cu decupături în zona genunchiului. Fusta este o exemplu de combinaţie reuşită între clasic şi modern, este uşor de asortat, dând în acelaşi timp un aer încrezător ţinutei. Cu siguranţă nu putea lipsi de pe lista mea pentru concediu, aşadar am adăugat-o în coşul de cumpărături şi am mers mai departe. 

1

Din bagaj nu putea lipsi o pereche de balerini confortabili şi coloraţi pe care să îi folosesc atunci când mă plimb pe străduţele întortocheate din centrul oraşului. Detaliile metalice şi floarea decorativă fac ca aceşti balerini să se potrivească oricărei rochii de vară şi să devină un produs necesar de împachetat. Deşi produsele de pe elefant aparţin unor branduri celebre, preţul este accesibil mai ales dacă folosiţi vouchere sau urmăriţi promoţiile zilnice. 

2 Untitled

În concediu prefer să am un look natural, fără a-mi încărca tenul cu machiaj. Produsele absolut necesare sunt un gloss într-o culoare nu foarte puternică şi o paletă de farduri cu ajutorul căreia pot diversifica tipul de machiaj. Aveţi de ales dintr-o mulţime de branduri ca Coraline, Just cosmetics sau Paese şi diferite categorii: bio-cosmetice, dermato-cosmetice, cosmetice profesionale. Nu este de neglijat nici categoria parfumurilor ce provin de la branduri renumite, având preţuri mai scăzute decât în duty-free. Eu am ales un parfum Kenzo cu note florale, fresh potrivite acestui anotimp călduros. 

hotul-de-carti_1_produs

Din bagajul meu nu puteau să lipsească lecturile de vacanţă, iar alegerea mea a fost Hoţul de cărţi de Markus Zusak. Astfel nu există nicio şansă să mă plictisesc după o zi de vizitat obiective turistice. Fiind abonată la clubul elefant, am beneficiat de un voucher de 90 de lei care a făcut ca aceste cumpărături să pară un chilipir. În plus, am economisit timp prin magazine cu produse diferite căutând cele necesare pentru concediu într-un singur loc, în mallul Elefant.

elefant1-150x150

2 gânduri despre &8222;Pregătiri pentru concediu&8221;

  1. Mi-ar fi teama sa fac o comanda pe net la haine din cauza marimilor sau a materialului. Daca nu mi se potriveste bluza, fusta sau mai stiu eu ce sau materialul e de proasta calitate si trebuie sa returnez produsul? Alta bataie de cap, alte telefoane date, alta alergatura. Am facut comanda pe net doar la carti si cateodata cand trebuie sa dau comanda din catalogul Oriflame. O idee foarte buna a celor de la Elefant sa-si recompenseze clientii cu vouchere. Asa ii atrag si revii tot timpul la ei pe site. O zi buna iti doresc!

    • Pentru a evita probleme cu returul, ai putea să cauţi păreri pe bloguri, astfel ştii dacă sunt de calitate. Cât despre mărimi, consultă cu atenţie tabelul, dacă e totuşi nevoie de retur comandă de pe site-urile care au retur gratuit. Eu am cumpărat şi haine online, nu am avut probleme.

Lasă un răspuns

