Tag: Behind the blog

10463952_1445141855749911_4059448303694838155_n

 

Am primit acest tag de la Anddeea şi cum în ultimul timp am scris numai pentru Orkestra m-am gândit să diversific un pic. În curând, vor reveni recenziile, dar pentru acelea am nevoie de mai mult timp liber. Revenind la tag, trebuie să răspund la 7 întrebări generale şi 4 la alegere ce vă vor da o mică idee despre cine sunt în afara blogului. Un fel de Bună, eu sunt Georgiana. 

1. Din ce oras esti?

Sunt din Galaţi şi nu ştiu ce să spun de oraşul însă în afara faptului că avem Dunăre. Şi suntem moldoveni.

2.Cati ani ai?

21. 

3.Care e mancarea ta preferata? Dar dulcele preferat?

Aş merge pe paste, apoi pe orice dulce. În general, nu sunt pretenţioasă şi am o înclinaţie spre mâncărurile picante.

4.Care este cel mai mare vis al tau?

Să călătoresc în toată lumea, să încerc orice tip de mâncare locală, să vizitez locuri cu o cultură bogată, să văd cele mai mari şi frumoase biblioteci. 

5.Cea mai mare frica a ta este

Să nu rămân fără cărţi în viaţa de apoi. M-aş plictisi printre toate cazanele alea călduroase şi pe lângă drăcuşorii cu codiţă.

6. Care este citatul tau preferat, dar motto-ul?

Am o memorie proastă şi nu reţin citate. Dar dacă am o carte bună, îmi ia mai puţin de două minute să găsesc un citat preferat. 

7. Aici va rog sa imi adresati voi cateva intrebari, iar eu voi reveni cu un edit.

Be my guest!

8. Care este cartea ta preferată?

Până acum nu aveam una, dar după ce am citit Fraţii Karamazov m-am decis că este THE ONE.

9. Câte cărţi citeşti săptămânal?

Variabil. Dacă sunt în vacanţă, cel puţin 5-6. Dacă sunt la facultate, cel puţin 1-2. 

10. Ce ţi-ai dori de la cititorii tăi?

Să îmi spună ce gen de articole ar prefera pe blog şi să mă tragă de mânecă atunci când recenziile nu spun ceea ce îi interesează. 

11. Care este ceaiul tău preferat?

Ceaiul cu portocale şi ciocolată găsit la Cărtureşti. E o minunăţie. 

Tagul merge mai departe către Roxana şi Loredana. Alţi doritori sunt îndemnaţi să îl ducă mai departe. 

 

 

Lasă un răspuns

