Wishlist- Bomb Cosmetics

Întotdeauna mi-am dorit să încerc minunăţiile de la Bomb Cosmetics, înainte de a da o comandă de pe Elefant m-am hotărât să vă împărtăşesc Wishlistul meu. Aştept comentariile voastre cu produsele favorite, cu ce aveţi pe acasă sau cu ce aţi dori,

4

Sare de baie Malva flower

Sapun Purple Rain, 100 g Incolor - Bomb Cosmetics
 

Săpun Purple Rain

Unt de masaj Frangipani kiss, 80 g Incolor - Bomb Cosmetics
 

Unt de masaj Frangipani kiss

Săpunurile şi sarea de baie au forme delicioase, sunt frumos colorate şi miros splendid. Puteţi găsi toate variantele disponibile pe Elefant (CLICK AICI).

Linkurile nu sunt de afiliat, ele conduc doar către site pentru ca voi să vă alegeţi favoritele şi poate să îmi daţi câteva sugestii.

 

Lasă un răspuns

