In my mailbox #7 şi #8

Din păcate nu am putut posta la timp In my mailbox pentru iulie aşadar îl voi alătura celui din august. Am destul de multe cărţi adunate şi pot anticipa faptul că în următorul articol vor fi şi mai multe. Să trecem la treabă deci!

DSCN5250

Cartea a fost trimisă de Libris, iar recenzia poate fi găsită pe blog. Click aici pentru recenzie.

DSCN5251

Tot de la Libris am primit romanul Lapte negru, click aici pentru recenzie. Cele două cărţi au fost trimise în luna iulie.

DSCN5252

În una din zile, am văzut că Libris are o ofertă prin care la orice comandă de minim 30 de lei primeai o carte la alegere. Ferma animalelor a fost prima achiziţie.

DSCN5254

A doua achiziţie: Hotel Bertram de Agatha Christie.

DSCN5261

A treia achiziţie.

DSCN5255 DSCN5257

Cartea aleasă a fost Dragostea în vremea holerei din frumoasa colecţie Rao Clasic. A fost o afacere profitabilă pentru am mine, am dat 30 de lei pe cele patru cărţi,

DSCN5258

Pe Stevenson l-am citit în copilărie şi chiar eram curioasă să văd cum este această cărticică. În plus, a costat doar 4 lei pe Elefant.

DSCN5260

În august, am primit de la Libris Iubirile croitoresei de Maria Duenas.

DSCN5262

Tot la Libris, câteva opere esenţiale ale lui Albert Camus din colecţia cu care v-am obişnuit deja şi care a devenit noua mea pasiune.

DSCN5263

Cu ocazia aceasta, vă anunţ că blogul are un nou sponsor: editura Univers. De la ei am primit Blues pentru o pisică neagră de Boris Vian.

DSCN5265

Tot ei mi-au trimis Cartea de gramatică interioară de David Grossman. 

În total avem 11 cărţi, le-am citit pe toate, dar nu am avut timp decât pentru două recenzii. Pentru a fi siguri că sunteţi la curent cu noile postări, puteţi da like paginii de Facebook a blogului sau vă puteţi abona prin e-mail. 

Voi ce aveţi nou în bibliotecă?

14 gânduri despre &8222;In my mailbox #7 şi #8&8221;

Lasă un răspuns

