Top 5 Wednesday- Spines

***Top 5 Wednesday propune în fiecare săptămână o temă, iar bloggerii vor scrie o postare cu alegerile lor.***

Recunosc că nu mă ghidez după copertă, înfăţişare, cotor când aleg o carte, dar am aruncat o privire în bibliotecă şi am reuşit să aleg 5 favorite. Nu sunt spectaculoase, dar au avut ceva în plus faţă de celelalte.

DSCN5323 Locul 5

Aici avem elemente clasice: colecţie, titlu, autor şi editură, dar mi-a plăcut foarte mult culoarea, un fel de vişiniu. 

Locul 4

DSCN5327

Tot pentru culoare am ales şi Onoare de Elif Shafak. Îmi place că avem culoarea roşie pentru editură, un dreptunghi alb pentru autorul, totul combinat cu un mov foarte frumos. În rest, format clasic.

DSCN5322Locul 3

Negrul este în ton cu subiectul din Un diavol în paradis, iar imaginea de pe copertă se regăseşte pe cotor. Frumuşel.

DSCN5324Locul 2

 

Cărţile din colecţia Premium de la Litera au cotorul dintr-un material deosebit, sincer să vă spun nu ştiu ce e. Pe mine mă duce cu gândul la ceva gen pânză. Adăugăm un roşu puternic şi obţinem locul 2.

DSCN5326Locul 1

Ultima mea obsesie este colecţia Rao Clasic care are nişte coperte foarte frumoase. Au un aspect ceva mai sofisticat, combinaţia de culori este mai puternică şi în extreme cotorul are mici detalii aurii. 

Cam atât pentru acest top, nu ştiu dacă voi mai face din următoarele, aştept întâi reacţiile voastre.

Pe curând!

Lasă un răspuns

