Delta Dunării- 3 motive pentru a poposi acolo

Am reuşit să văd mare parte din zonele frumoase ale acestei ţări, dar am rămas cu un regret: nu am fost niciodată în Deltă. Mi-am dorit să ajung acolo, dar cumva planurile s-au întors împotriva mea şi nu am mai prins această ocazie. Asta nu mă împiedică însă să vă vorbesc despre motivele pentru care mi-aş dori să ajung pe-acolo:

1. Cunoaştere

Fiecare loc pe care îl vizitez înseamnă noi cunoştinţe pentru mine, lucruri pe care le învăţ şi reţin mult mai uşor decât dacă ar fi venit din teorie. Luând ca exemplu delta, aş avea ocazia să văd elemente de floră şi faună inedite care vor rămâne mult timp în memoria mea, mult mai mult decât dacă le-aş fi admirat într-o carte. Să nu mai spunem că este nemaipomenit să vezi cu ochii tăi specii rar întâlnire, să le admiri frumuseţea şi măiestria. 

2. Relaxare

Delta Dunării este un loc perfect pentru a te relaxa, poţi admira peisajele în timp ce îţi recapeţi energia pierdută prin oraşele agitate. Timpul curge mai lent, iar imaginile ce se perindă în faţa ochilor sunt magnifice.

3. Evenimente

În perioada 29-31 august are loc Festivalul Internaţional al Bărcilor cu Vâsle la Tulcea, iar programul este potrivit fiecărui turist: avem competiţia în sine realizată sub ochiul atent al lui Ivan Patzaichin, concert al fanfarei din Galaţi ( ehei, mândrie pentru oraşul meu) , competiţii pescăreşti, concerte de pian sau concerte rock, proiecţie de film şi multe altele. În trei zile se întâmplă atât de multe lucruri încât niciun turist nu are timp să se plictisească, iar locaţia aleasă este un bonus de peisaje incredibile.

 

Lasă un răspuns

