Ceaiul Happy Mango de la Cărtureşti

DSCN5279

Zilele trecute vă spuneam de comanda mea de pe Cărtureşti care a inclus două ceaiuri: Happy Mango şi Cherry&Vanilla. Astăzi vom discuta despre primul sortiment, cel cu mango.

De ce l-am cumpărat

Pentru că am deja destul de multe sortimente de ceai negru şi verde, am zis să mă orientez spre ceaiuri de fructe, aromate, potrivite pentru zilele răcoroase de toamnă. Cel cu mango ( M 78) mi-a atras atenţia, nu prea am bănuit ce gust poate avea un ceai din acest fruct aşa că l-am adăugat în coş pentru a-l încerca.

Ambalare

Happy Mango vine în aceleaşi punguţe prea bine cunoscute de la Casa de ceai, având 50 de grame. E suficient cam pentru 15 căni.

Preparare

Fiind ceai de fructe, durează ceva mai mult să fie gata: 5-10 minute.

Gust

Prima încercare a fost un eşec, obiceiul meu era să nu adaug zahăr şi nu a ieşit un gust prea bun. Era ok, dar nu la nivelul aşteptărilor. A doua oară am pus o lingură mare de zahăr şi a ieşit mult mai bun, am reuşit să simt gustul de mango şi ceva mai puţin evident gustul de papaya. 

Culoare

Ceaiul are de un roşu foarte închis, cum nu am mai văzut de mult timp. 

Ingrediente

Hibiscus, bucăţi de ananas, stafide, boabe de soc, bucăţi de papaya, flori de gălbenele, bucăţi de mango, aromă. Mie îmi plac ceaiurile la pungă, unde poţi vedea exact ce adaugi ( fie frunzele de ceai, fie bucăţile de fructe), dar nu sunt foarte încântată de „aroma” de la final. 

Per total, este un ceai bun, delicios, dar nu a ajuns în categoria favorite. 

3 gânduri despre &8222;Ceaiul Happy Mango de la Cărtureşti&8221;

  1. Wow. Eu nu am cam avut niciodata tupeul si curajul sa comand ceai si mai ales unul din fructe. Si nici nu stiu cam ce aroma mi-ar încânta papilele gustative. Cred ca am sa încerc si eu doar de curiozitate: pe care mi-l recomanzi?

    • Preferatul meu este cel cu ciocolată şi portocale, îl găseşti la Cărtureşti şi costă aproximativ 10 lei. Poţi găsi şi combinaţii mai cuminţi, nu neapărat pentru ceaiuri de fructe. Nu ştiu ce gusturi ai, dar poţi să te asiguri dacă îţi place ceaiul respectiv căutându-l în magazinele fizice de la Cărtureşti.

      • Multumesc, dar la noi aici in județul Hunedoara nu găsesc așa ceva dar ma tenteaza sa îmi iau unul doar din pura curiozitate. Cred ca cel de ciocolata cu portocale este bun. Poate încerc si eu.

Lasă un răspuns

