SuperBlog- ne revedem

logo_superblog21

Prima mea întâlnire cu Superblog a fost în primăvară, a fost de asemenea prima mea participare într-o competiţie pentru bloggeri. Din această cauză, am reuşit să câştig o singură probă ( prima, norocul începătorului), apoi am primit o serie de note mai mari sau mai mici, dar nu m-am clasat pe primele locuri. De atunci, am mai înscris aproximativ 50 de articole în competiţii, am obţinut premii şi mi-am format scrisul. 

Îmi anunţ participarea cu mult entuziasm şi elan, sperând că voi avea timp să particip măcar la unele dintre probe. Acum că facultatea revine, iar eu sunt în ultimul an, nu ştiu când voi prinde momente libere pentru a scrie, dacă voi fi capabilă să respect termenul limită. Sper totuşi să scriu pentru subiectele care mi se par tentante şi unde am inspiraţia mereu la dispoziţie. Vom vedea, voi rămâneţi cu ochii pe blog pentru că se anunţă o serie nouă de poveşti.

 

2 gânduri despre &8222;SuperBlog- ne revedem&8221;

Lasă un răspuns

