Săptămâna asiatică la Lidl

Săptănânile cu specific de la Lidl îmi plac pentru că pot încerca gusturi noi, neobişnuite faţă de felurile clasice de mâncare. Până acum am încercat produse din săptămâna italiană, iberică, asiatică şi mexicană. Astăzi vă voi arăta ce am luat din cadrul Săptămânii Asiatice.

DSCN5329

Tăiţei pe care i-am mâncat alături de legumele de mai jos. Nu am ceva deosebit de spus despre ei, mi-au plăcut în combinaţia aceasta, dar nu au avut un element wow. Preţul lor a fost de 4 lei.

DSCN5333

Acestea sunt legumele despre care vă spuneam , le-am mâncat de asemenea ca garnitură. Practic, pot fi folosite la fel ca amestecurile tradiţionale de legume. Din câte îmi amintesc, conţineau bambus, urechi de lemn, păstăi, morcovi şi alte legume pe care nu le-am recunoscut, dar care au avut un gust tare interesant. M-au convins, le-aş recumpăra atunci când se va repeta săptămâna. Preţul lor: 10 lei.

DSCN5331

Nu am mai zărit combinaţia de ananas cu ghimbir la iaurturi, aşa că m-am decis să îl încerc. Se simte gustul de ananas destul de puternic şi este puţin condimentat. Un plus pentru că găseşti bucăţi de ananas în iaurt. Preţ: 2,5 lei.

DSCN5334

Pacheţele de primăvară au fost delicioase, au fost favoritele mele din aceste cumpărături. Se prăjesc rapid şi conţin varză, morcovi, orez, verdeaţă, muguri de fasole şi bambus. Sunt foarte crocante şi au un gust uşor dulceag. Cred că le vom face şi noi acasă, am găsit deja câteva reţete nu foarte complicate. Preţ: 7 lei.

DSCN5336

Îmi place mult mangoul, aşa că am cumpărat câteva bucăţi în conservă. Feliile sunt mari şi destul de moi, mi-au ajuns pentru 3-4 gustări între mese. Nu ştiu însă dacă aş recumpăra, parcă e mai bun fructul în sine. Preţ: 5 lei.

DSCN5337

Fără legătură cu săptămâna asiatică, am cumpărat pizza mea preferată de la Lidl, cea cu mozzarella şi sos pesto. Este incredibil de bună şi costă doar 7 lei.

V-aş spune şi despre săptămâna mexicană, dar am luat doar 3 produse: tortilla, sos şi condimente şi nu se adună prea multă informaţie.

2 gânduri despre &8222;Săptămâna asiatică la Lidl&8221;

Lasă un răspuns

