Huge book haul- editura Litera

Treptat, aflaţi din ce în ce mai multe despre ce se va aduna în In my mailbox septembrie în principal pentru că vreau să vă povestesc cât mai repede despre cărţile noi din biblioteca mea. După cum ştiţi, în cadrul competiţiei Orkestra am câştigat un voucher de cumpărături pentru Litera şi am profitat de el pentru a cumpăra ce nu am citit deja prin intermediul colaborării mele cu ei.

Fără alte cuvinte: zeci de cărţi.

DSCN5455DSCN5454

De vreo câteva săptămâni, colecţia de la Jurnalul a mers în altă direcţie: literatura universală clasică. De aici, am luat Învierea de Tolstoi şi aş mai fi avut eu câteva dorinţe, dar nu erau în stoc. Apoi, am luat Zilele şi nopţile unui student întârziat pentru că m-am gândit că ar merge bine cu ultimul an de facultate. În poza a doua, avem o carte cu un titlu cam dubios şi care nu are foarte multă legătură cu conţinutul în sensul că nu ar trebui să îţi fie frică de câteva curiozităţi adunate de autor şi cu atât mai puţin să te c#ci pe tine.Apoi avem Legenda unei sinucideri, cam singura carte din colecţia Premium pe care nu am citit-o.

DSCN5453 DSCN5452

Având în vedere că voi lua cu mine ( atunci când mă voi muta de tot) doar unele din cărţile din bibliotecă, am decis să îmi cumpăr un exemplar al meu de la Caragiale. Cred că într-o altă postare vă voi povesti cam care este treaba cu biblioteca mea ( de fapt 3) şi cum se împarte, ce ziceţi? Îmi pare rău că nu i-am acordat lui Fănuş Neagu atenţia pe care o merita, cu ce titlu pot recupera mai dacă nu cu Frumoşi nebuni ai marilor oraşe? Cu Iubim s-a întâmplat nenorocierea, am comandat cele trei volume şi mi-au trimis pe primul şi pe al treilea în dublu exemplar. Pe factură apare în regulă, în realitate nu e. Cel mai probabil voi comanda volumul doi şi cu al treilea cine ştie ce-oi face.

DSCN5449 DSCN5451

De Mircea Eliade mi-am luat Isabel şi apele diavolului şi Huliganii, după ce acum câteva zile îmi comandasem Şarpele şi Domnişoara Christina. Mie îmi place cum scrie şi chiar voiam să mai citesc câte ceva de la el. Mai avem Maidanul cu dragoste şi Poemul invectivă.

DSCN5448

Avem în casă încă 2 sau 3 volume de Adrian Păunescu, însă niciunul nu era al meu. Din nou, un volum de Geo Bogza.

Concluzionând, din colecţia Jurnalul mi-am luat fie cărţi pe care nu le-am citit şi ar fi trebuit, fie cărţi pe care mi le doream în bibliotecă. Cred că acum mai am maxim 10 cărţi pe care mi le-aş dori de la Litera, restul sunt deja în biblioteca mea, cei care mă citiţi ştiţi că am suficiente din colecţia Premium şi Nobel. Şi îmi doresc volumul doi din Iubim, evident.

În pachet se află şi premiul vostru pe care nu vi-l voi arăta momentan, dar vreau să ştiţi că sunt încântată de el şi sper să fiţi şi voi.

Puteţi răsfoi oferta celor de la Litera dând CLICK AICI.

8 gânduri despre &8222;Huge book haul- editura Litera&8221;

  1. Au numai carti frumoase cei de la Litera: pentru toate varstele si gusturile. 🙂 Am luat si eu cateva carti de la colectia Jurnalul, insa foarte multe titluri le are tatal meu in biblioteca. Sunt de pe vremea lui cand era holtei si statea la coada ca sa prinda rand. Vremuri…

Lasă un răspuns

