Pregătiri pentru facultate, secţiunea cumpărături

Sora mea mai mică a început acum liceul şi mă bucur că pot să o ajut cu câteva ponturi mai ales că vorbim de acelaşi liceu, acelaşi profil şi chiar aceeaşi locaţie. Nu avem foarte mulţi profesori comuni, dar nu-i bai. Dacă tot sunt prinsă în aceste rememorări ale vieţii de liceu, m-am gândit să fac o postare cu micile pregătiri pe care le-am făcut pentru facultate, mai exact cumpărături. Să începem:

DSCN5460

În primii doi ani, am rezistat fără mouse la laptop, dar cum anul acesta voi lucra la licenţă ( două, de fapt) şi probabil alte zeci de proiecte îmi va fi util să mă mişc mai repede.

DSCN5461 DSCN5462

Îmi place să colecţionez astfel de lucruri şi să mai notez câte ceva pe ele. Nu sunt o necesitate, ci mai degrabă o înfrumuseţare a vieţii de facultate.

DSCN5463 DSCN5473

Există oameni care îşi transcriu cursurile acasă pentru a arăta frumos. Nu îi înţeleg şi da, mi se pare timp pierdut. Pentru a nu arăta foarte rău voi folosi banda corectoare. În poza a doua, avem multe pixuri ( pentru că le pierd, în maxim două luni nu vor mai fi, vă garantez), capse şi agrafe, semne de carte colorate ( nu ştiu sigur dacă se numesc aşa, dar fac treaba semnelor) şi posturi în formă de frunze.

DSCN5464 DSCN5466

Sunt foarte mândră că am luat această mapă frumoasă, are 12 compartimente şi poţi ordona mai bine hârtiile, cursurile sau ce mai aveţi voi.

DSCN5472 DSCN5471

Fără ele nu se poate. De când sunt la facultate, m-am obişnuit să scriu pe foi şi mi se pare minunat. Mult mai puţină risipă de hârtie ( vezi caietele neterminate), mult mai uşor de cărat şi mult mai ieftin. Un top de 500 costă de exemplu 10 lei şi mie îmi ajunge un semestru. Pentru a-mi uşura treaba în sesiune, după fiecare zi de facultate ( ei bine, mint, uneori nu fac chiar aşa) îmi capsez cursurile şi le pun în dosarul materiei respective. Anul acesta am şi dosare colorate, va fi interesant.

Strictul meu necesar este format din top, mapă ( mapă cu care să merg la facultate, să ne înţelegem), pix, capsator şi dosare. Dacă le am pe astea cinci, mă organizez fără probleme. Voi ce vă cumpăraţi pentru şcoală/ facultate?

15 gânduri despre &8222;Pregătiri pentru facultate, secţiunea cumpărături&8221;

  1. să știi că și eu am boală pe caiete/ agende. :))
    îmi place să scriu chestii în ele, iar când dau coperta și încep un caiet/ agendă nou(ă), am așa un feeling… revigorant, i guess :))
    cât despre chestii de facultate… eu nici măcar nu știu pe ce voi scrie, însă cred că voi opta pentru hârtii. much easier to organise :p
    apropo, unde ești la facultate?

    • Bună, împărtăşim aceeaşi obsesie pentru agende, eu le colecţionez deşi nu cred că am ce scrie pentru a le umple pe toate.

      Sunt la Finanţe Bănci, nu e nicio legătură între ce scriu pe blog şi ce fac în realitate. Cărţi versus credite.

  2. Fix aşa făceam şi eu la facultate. În primul an nu mi-am organizat hârtiile foarte bine, şi am ajuns să cer de pe la colegi toate cursurile, fiindcă eu le rătăcisem pe ale mele. XD E bine să le ţii separat în dosărele. P.S. Nu ştiu cum de ai reuşit să rezişti până acum fără mouse!! Pentru mine a fost, este şi va fi întotdeauna esenţial. *după un minut* Ah, acum mi s-a făcut şi mie dor de facultate… 😦 Viaţa de adult sucks! :))

    • M-am obişnuit să lucrez repejor şi fără el, nu am mari probleme.

      Eu mai am până la „viaţa de adult” minim un an.Dacă punem şi masterul, chiar 3.

  3. imi place tot ce ai cumparat. am si eu nevoie de un mouse nou pentru ca actualul a inceput sa imi faca ceva probleme.

    mapa aceea compartimentata este superba si mi-ar fi si mie tare folositoare. am si eu semne de carte colorate si imi place sa le folosesc atunci cand cartile de curs sunt prea stufoase. 😀

    pupicei!

    • Mapa n-a costat foarte mult: 14 sau 15 lei din câte îmi aduc aminte. Şi mie mi-a plăcut foarte mult, e printre preferatele din această postare.

  4. Imi place ce esti ordonata si sarguincioasa. Si eu tot pe foi imi scriam cursurile. Apoi le bagam in folie tipla si se umflau de nu-mi mai placea deloc. Daca as da timpul inapoi, as scrie pe caiet. Asa se pastreaza si nu zboara foile de nu mai stii de ele. Te puuup!

  5. ma faci sa-mi fie dor de vremurile in care imi faceam si eu cumparaturile si asteptam cu nerabdare sa inceapa scoala…. tempi passati ; ma bucur ca ti-ai cumparat mause pt laptop 🙂

Lasă un răspuns

