Unboxing: Himalaya Herbals

Uneori ai ca blogger tot felul de surprize: plăcute şi neplăcute. Ieri am avut una din prima categorie, fix când voiam să plec la bibliotecă primesc un telefon de la curier care mă informează că am un colet. M-am gândit imediat că este unul din cele aşteptate ( de altfel, au mai venit două mai târziu) şi am amânat plecarea. Numai că pachetul era de la Himalaya Herbals şi nu ştiam cum şi cu ce ocazie. Am aflat apoi că au îndeplinit 20 de ani de existenţă şi pentru a sărbători mi-au trimis acest pachet pentru mine şi familia mea. Întâi de toate, le urez La mulţi ani! şi la cât mai multe produse naturale. Apoi trecem la treabă să vedem ce mi-au trimis.

DSCN5421

Mi-au trimis o carte de desenat foarte simpatică,  noi nu avem copii mici prin familie deci probabil va ajunge pe la vreun copil din vecini.

DSCN5422 DSCN5429

Am mai primit pliante informative şi o scrisoare simpatică de la ei. Iar acum, produse Himalaya:

DSCN5424 DSCN5425

Aici avem siropul de tuse Koflet şi Cold relief Balm care, după câte văd eu, este o cremă care se aplică pe frunte şi sub nas pentru a putea respira fără probleme. Aceste două produse sunt de folosit odată cu instaurarea primelor simptome de răceală. Eu am obiceiul ( chiar tradiţia) de a răci în fiecare iarnă, aşadar cred că le voi lua cu mine în Bucureşti pentru a evita un drum la farmacie atunci când sunt fără puteri.

DSCN5423

Dar sper să nu fie cazul pentru că am primit şi Septilin, 100 de tablete ce luptă împotriva infecţiilor ce apar în sezonul rece. Sper să mă împac bine cu ele şi să funcţioneze.

DSCN5426

Rumayala este un gel pentru durerile musculare şi cred că va folosită de toţi membrii familiei. Din când în când, durerile de spate aleg random dintre noi 4 şi lovesc. E drept că mie mi se întâmplă atunci când nu sunt grijulie şi stau 7-8 ore pe scaun, apoi 2-3 ore la calculator, apoi 2-3 ore la birou şi uite aşa săracul meu spate este neglijat.

DSCN5427

Un săpun care miroase adorabil şi care mi-a parfumat întreaga cameră. Am mai primit şi Liv52, produsul lor vedetă pentru ficat, dar tata l-a făcut dispărut.

DSCN5428

5 gânduri despre &8222;Unboxing: Himalaya Herbals&8221;

  1. Felicitari! Au mai primit si alte bloggerite produse de la HH si au postat mesaje ca au fost uimite si incantate deopotriva. Sa le folosesti cu placere. Au produse minunate si de calitate.

Lasă un răspuns

