Colete primite

Cu siguranţă luna septembrie ar trebui să devină Luna Coletelor, nu trece o zi fără să primesc telefoane de la curieri. Unele sunt premii, altele sunt trimise de cei cu care colaborez şi mai avem bineînţeles pe cele comandate de mine. Mai jos vă voi lăsa o listă cu toate coletele din ultimul timp, tot ce trebuie să faceţi pentru a citi despre ele este să daţi click. Până atunci, vă voi vorbi despre două colete primite recent.

DSCN5480 DSCN5482 DSCN5483 DSCN5484Într-un final a sosit coletul de la Secundar, a durat mai mult pentru că ceasul a fost trimis pe comandă. Îmi doream de ceva timp să îmi cumpăr un parfum de la Nina Ricci, iar alegerea mea a fost Dancing Ribbon care, de altfel, miroase foarte bine şi arată minunat. Mi-am mai ales un ceas clasic cu brăţară neagră din piele şi cadran simplu.

DSCN5474 DSCN5477 DSCN5478 DSCN5479

Până acum, nu primeam colete sâmbăta, nu ştiu ce s-a întâmplat dar lucrurile s-au schimbat. Sâmbăta trecută a sosit comanda de la Elefant, iar sâmbăta aceasta tabloul personalizat de la Vision. Am avut de ales dintr-o mulţime de posibilităţi, practic orice imagine poate fi aplicată pe un tablou, însă l-am ales pe acesta împreună cu al meu prieten pentru că ne-au plăcut mult tonurile din imagine, albastru versus portocaliu. Eu sunt încântată de cum arată, vouă vă place?

Alte colete:

Himalaya Herbals

PointShop– cumpărături pentru facultate

Litera

Elefant

Yves Rocher

Premii Orkestra

De asemenea, nu uitaţi de concurs! Click aici pentru înscrieri.

4 gânduri despre &8222;Colete primite&8221;

    • Mulţumesc frumos. Momentan nu le pot pune nicăieri, sunt într-o continuă mutare. Mai încolo se va găsi loc, avem nevoie doar de 3 cuie şi ochi buni.

Lasă un răspuns

