Tag: Very Inspiring Blogger Award

Începem cu regulile:

1. Multumeste celui care te-a nominalizat;
2. Scrie 7 lucruri despre tine;
3. Nominalizează alte 15 bloggerite să preia tag-ul, anuntandu-le printr-un comentariu pe blogul lor.

Mulţumesc, Ana Maria, pentru nominalizare.

Nu voi respecta punctul 3, oricine poate să preia tagul şi eventual să îmi lase un linkul respectiv.

1. Dacă cineva vrea să mă tortureze, mă poate trimite la cumpărături. În special la cele de încălţăminte. Încă de când eram mică, aveam dificultăţi în a găsi numărul meu şi o sesiune de cumpărături echivala cu multe ore pierdute.

2. Îmi doresc o bibliotecă imensă în viitoarea mea casă, în principal pentru a avea unde să pun sutele de cărţi deja adunate.

3. Ştiu să vorbesc în italiană, nu neapărat corect din punct de vedere gramatical, mai degrabă ştiu să mă fac înţeleasă. Am învăţat să vorbesc în cele 3 vacanţe de câte o săptămână, nu am avut încotro pentru că lumea mi se adresa în italiană. Tot legat de acest subiect, în gimnaziu am încercat să învăţ singură germana şi am eşuat lamentabil.

4. Am oscilat între Litere şi Finanţe,Bănci, acum sunt sigură că am făcut alegerea potrivită pentru mine. Îmi place să citesc, dar vreau să păstrez acest lucru ca pasiune, nu pentru o profesie.

5. Scopul vieţii mele este să călătoresc, aş investi mare parte din salariu în vacanţe. Îmi doresc să văd cât mai multe locuri interesante, cât mai multe clădiri impresionante şi să experimentez ce e specific pentru fiecare loc în parte.

6. Sunt foarte norocoasă atunci când particip la concursuri, Random este de multe ori de partea mea. Atunci când eram mică am câştigat vreo 2-3 concursuri când şansele erau incredibil de mici, de exemplu când eram într-un amfiteatru plin şi tocmai numele meu a fost extras. Acum, dacă particip la 10 concursuri probabil că voi fi câştigătoare la 2-3.

7. Ultimul punct l-aş lega de blogging. Îmi place cum m-a influenţat blogul şi mă bucur enorm că am întâlnit persoane ce îmi apreciază munca, mă încurajează şi mai ales, au încredere în recomandările mele. Pentru asta le mulţumesc şi sper să le răsplătesc fidelitatea prin postări cât mai reuşite.

Poimâine mă mut, aşadar nu ştiu cât de des voi mai posta începând cu 25 septembrie. Între timp, puteţi citi recenziile care au apărut pe blog, îmi puteţi trimite părerile voastre, sugestii, propuneri de discuţie etc. Încă o dată, mulţumesc vouă!

2 gânduri despre &8222;Tag: Very Inspiring Blogger Award&8221;

Lasă un răspuns

