Sănătatea e pe primul loc în concediu

De multe ori, răceala sau gripa loveşte în momentul cel mai nepotrivit: atunci când eşti în vacanţă. După ce ai aşteptat timp de câteva săptămâni momente bine meritate de relaxare, după ce ţi-ai promis că nimic nu te va deranja şi mai ales după ce ţi-ai făcut planuri de vizitat pentru fiecare zi din concediu, sănătatea îţi este atacată mişeleşte şi planurile îţi sunt date peste cap. Nu este deloc plăcut să ţi se întâmple asta, din această cauză am apreciat fiecare vacanţă în care m-am simţit bine, în care nu am avut probleme de sănătate şi în care totul a mers fără probleme. Nu mereu a fost aşa, iar astăzi vă voi povesti despre un episod în care imunitatea mea a avut nevoie de un mare ajutor pentru a se menţine pe linia de plutire.

942435_542231212492674_558179256_n 945744_543625599019902_598751809_n

Anul trecut am fost împreună cu al meu prieten la Buşteni într-o vacanţă de cinci zile. Înainte de a pleca, ne-am făcut planurile pentru fiecare zi în parte şi am hotărât la ce activităţi vrem să participăm, ce vrem să vizităm, ce traseu de munte alegem. Altfel spus, eram pregătiţi pentru o vacanţă frumoasă în care să respirăm aer curat de munte şi să ne clătim ochii cu peisaje impresionante. Ceea ce am şi făcut în primele două zile: ne-am dat cu tiroliana, am vizitat palatul Cantacuzino, ne-am pus flori în păr şi coifuri de vrăjitoare pe cap ( nu voi face publică aceea poză, pentru a păstra aparenţa de fată serioasă), am mâncat nişte clătite delicioase cu ciocolată şi ne-am simţit minunat. A treia zi însă, ba un strănut, ba o tuse, până seara eram deja victima unei răceli puternice.

557650_542235805825548_1991434280_n945767_543626489019813_1555335588_n

Nici nu mai e nevoie să spun că planurile noastre de a da o fugă până în Sinaia sau de a merge la Cascada Urlătoare s-au dus pe apa sâmbetei! Nu mai aveam putere nici să mă ridic din pat, darămite să urc pe munte! Totuşi, lucrurile nu au continuat la fel de tragic, am fost bine îngrijită de prietenul meu care a făcut numeroase drumuri pe la farmacii pentru a cumpăra siropuri de tuse, medicamente şi suplimente şi pe la supermarketuri pentru a-mi oferi bunătăţuri culinare, deşi sincer nu simţeam niciun gust. În a patra zi eram un pic mai bine şi cum n-am vrut să stric vacanţa  am decis să îmi adun toate forţele risipite de răceală şi să merg până la Cascada Urlătoare, dovada în imaginea de mai jos:

149299_543625342353261_774068058_n

Totul e bine când se termină cu bine şi cu învăţături. Am ajuns la destinaţie, am admirat peisajul, iar răceala mi-a trecut cu totul în vreo trei zile. După această peripeţie mai mult sau mai puţin nefericită, am învăţat să am grijă de imunitatea mea şi să nu plec niciodată nepregătită în vacanţă. Acum, cum observ că temperaturile încep să scadă, cum apelez la Septilin, un supliment natural ce protejează organismul de infecţii şi un puternic aliat în sezonul rece. Mai bine să previi decât să tratezi. Dacă răceala îmi dă târcoale, o îndepărtez cu Cold Relief Balm, un balsam util în congestii nazale şi Koflet, un sirop de tuse din extracte vegetale. Astfel ştiu că organismul meu e pregătit să înfrunte sezonul rece, fără a folosi suplimente sau medicamente ce nu sunt naturale.

DSCN5423 DSCN5425 DSCN5424

Acum urmează o veste bună pentru voi: dacă articolul meu va fi câştigător în campania lansată de Blogalinitiative, unul din cei care au comentat aici va primi un voucher de 50 de euro pentru cumpărături de pe http://www.hboutique.ro/ . Vă aştept comentariile şi cine ştie, poate articolul meu va fi pe placul juriului, iar unul dintre voi va avea şansa să îşi protejeze organismul de această vreme capricioasă, cu temperaturi scăzute.

22 de gânduri despre &8222;Sănătatea e pe primul loc în concediu&8221;

    • fetita mijlocie are probleme de sanatate si nu am voie sa ii dau medicamente pt ca ii afecteaza ficatul am invatat ca corpul se descurca si fara antibiotic ii fac supa calda de pui cu multe legume ceai lamaie cu miere citrice otet si carmol frectii calde si ostica de apa calda linga ea si asa ma descurc pare ciudat in zilele noastre dar medicul specialit mi-a explita multe despre medicatie

  1. Iti urez multa bafta cu acest articol. Intr-adevar sanatatea e pe primul loc si trebuie sa ne amenajam cat mai mult posibil ca sa nu luam virusul: fie prin suplimentele potrivite, fie sa fim bine imbracati, echipati daca mergem intr-o zona mai rece..Sa nu stam in curent sau in preajma persoanelor bolnave. Fructele care sunt bogate in vitamina C fac minuni sau ceaiurile in care am pus o felie de lamaie sunt minunate. Produsele apicole de asemenea sunt fantastice: mierea, tinctura de propolis, laptisor de matca sau bomboane cu miere.

  2. Buna. Te invit la un concurs cu tema: „Ce ai face 88.000 de lei? O fapta buna sau ti-ai satisface o placere vinovata?” Astfel premiez cele mai bune trei articole:
    Premiul 1 – 500 de lei;
    Premiul 2 – 200 de lei;
    Premiul 3 – 100 de lei.
    Scrie un articol si castiga! Castiga cu visul tau si demonstreaza-mi cat esti de iscusit in taina scrisului! Mai ai la dispozitie exact o saptamana!
    Mult succes!
    http://literestacojii.wordpress.com/2014/09/02/concurs-avbs-credit

  3. Hai sa-ti mai povestesc ceva !!! Undeva prin 2012, am facut un tratament homeopatic pentru niscaiva probleme aparute la incheieturile mainilor, degetelor si … reumatisme, ce mai !!! Totul era destul de ok, dupa cateva luni de tratament incepeau sa se retraga acele deformatii osoase. Insa altceva incepea sa-si faca prezenta. Se pare ca metabolismul era la pamant. Imunitate = 0 . Eu , care nu mai racisem de cativa ani buni , faceam sport, o viata echilibrata( ma refer la o raceala ca aceea sa nu mai poti respira , sa mergi numai sprijinit, gripa) ei bine , eu aveam o luna incheiata de cand ma luptam cu un asemenea simptom.
    Vroiam doar sa mentionez ca acele tablete de Septilin mi-au fost recomandate , in combinatie cu alte medicamente,si carora mai mult ca sigur le sunt dator cu putina recunostinta…

  4. Un articol foarte bun, frumos, simplu, la obiect si plin de raspunsuri care ajuta la iarna ce urmeaza sa ne cuprinda. Eu iti urez succes si sper sa castigi! Este un articol ce merita sa castige, de fapt, blogul este unul ce merita sa fie citit si castigator la cele mai multe concursuri!!

    Felicitari si succes!!!

    • Mulţumesc frumos pentru cuvintele de apreciere! Eu sper să câştig, bineînţeles, dar mai sunt şi alte articole foarte reuşite pentru această campanie.

  5. felicitari pentru vacanta! raceala de vara e ca un dus rece – trece repede 😀 ! Acum in prag de iarna trebuie sa iei tratament pentru imunitate !

Lasă un răspuns

