Cum a fost la Internet&Mobile World?

IMG_20141008_115327

Am mai zis pe blog că sunt norocoasă, de data aceasta am obţinut o invitaţie la Internet&Mobile World de pe blogul lui Cristian Florea. Eram pregătită să înfrunt lumea tehnologiei singură când am aflat că Laura, colega mea de cameră, are şi ea o invitaţie de la compania unde lucrează şi-anume Concept Apps ( mică paranteză: sunt cei cu aplicaţia Transport Urban).

Am ajuns în ciuda vremii nefericire şi a traficului îngrozitor la Romexpo, ne-am printat badge-urile, le-am scanat şi ne-am pus pe treabă. Trebuie să recunosc că am plecat cu o urmă de îndoială pentru că nu ştiam care va fi reacţia expozanţilor faţă de un blogger, nu ştiam dacă sunt interesaţi de o discuţie, dacă vor să colaboreze, dacă simpatizează această categorie. Spre bucuria mea, toţi cei cu care am intrat în vorbă au fost deschişi, curioşi să afle ce fac şi despre ce scriu şi mi-au scanat repejor badge-ul pentru a înregistra datele de contact.

Am de gând să vă povestesc despre ce m-a impresionat, ce-am văzut, ce-am testat, cu cine m-am întâlnit şi ce surprize gustoase ni s-au pregătit la acest eveniment.

În primul rând, vorbim de cei de la Alt Fest şi despre cum m-am jucat:

IMG_20141008_112822

Am stat la un calculator unde puteai să te plimbi printr-o cameră, modul în care vedeai lucrurile fiind absolut genial. Pentru cei pasionaţi de jocuri, acesta este cu siguranţă raiul şi o zic eu care n-am nici în clin, nici în mânecă cu gamingul.

Mi-a plăcut de asemenea The Future Corner unde am văzut cum funcţionează imprimantele 3D, dronele şi 3Doodler. Acum mi s-a părut ceva de ordinul ştiinţifico-fantastic, dar sunt aproape sigură că în nu foarte mulţi ani vor fi la ordinea zilei.

În cele câteva ore petrecute la standuri, am cunoscut oameni cu ceva de spus ( cu cei de la Alten, Euroweb, Lenovo am stat mai mult de vorbă), am testat multe tablete şi telefoane şi am deschis posibilitatea unui colaborări. Tot acolo m-am întâlnit cu cei de la Seo Monitor cu care am avut de-a face în cadrul Orkestra şi cu cei de la 2parale, eu fiind înscrisă în programul lor de afiliere.

Bineînţeles, am primit şi cadouri promoţionale: am adunat pixuri ( fac colecţie, să ne înţelegem) cu modele care mai de care mai interesante, mape şi ce e mai important, dulciuri. Menţionez aici pe cei de la 2parale, Euroweb şi Xerox, ultimii având Xerox Candy Shop. Aici sunt foarte fericită că mi-am luat brioşa cu Cost savings:

IMG_20141008_113736

În concluzie, la Internet&Mobile World puteai găsi profesionişti care să îţi ajute afacerea fără a intra într-un cadru formal, riguros şi totodată puteai fi pus la curent cu ce s-a lansat recent sau ce urmează a fi lansat. Testând noutăţile, îţi puteai identifica uşor nevoile. 

Ne vedem la anu’!

IMG_20141008_113526

3 gânduri despre &8222;Cum a fost la Internet&Mobile World?&8221;

  1. Ce tare! Și colega mea de cameră a fost la conferință 🙂 Badge-urile acelea sunt super drăguțe 🙂 Mă bucur că ai avut parte de o perioadă plăcută, în ciuda vremii. Vai, dar frig a mai fost atunci! :))

Lasă un răspuns

