Cosmetice naturale- wishlist de toamnă

În ultimul timp, sunt din ce în ce mai atentă la ingredientele care se folosesc pentru produse cosmetice pentru că nu mi-aş dori ca folosirea lor să se întoarcă împotriva tenului meu. Cred că acestea trebuie să sară în ajutorul pielii, să hidrateze şi să protejeze şi acest lucru poate fi uşor realizat cu ajutorul produselor de îngrijire din ingrediente naturale. Nu este o mirare că produsele sunt eficiente şi totodată sigure de folosit. Ca să nu mai spunem că majoritatea miros foarte plăcut şi te conduc într-o lume aromată, relaxantă şi liniştitoare.

Cum vremea rece s-a instalat fără a mai sta pe gânduri, iar pielea tânjeşte după hidratare, m-am gândit să construiesc un Wishlist de toamnă plecând de la un magazin online recent descoperit, Marillys. Ce îmi place la acest tip de magazine este că de multe ori în spatele lor se află o persoană prietenoasă, atentă, cu o pasiune puternică şi dorinţă de dezvoltare. Acest lucru se observă uşor atunci când analizezi relaţia cu clienţii de pe reţelele de socializare, vezi că aceştia sunt mulţumiţi, revin şi încearcă să cunoască omul din spatele produselor cumpărate.

balsam de buze cu ciocolată stick-500x500

Primul produs ochit a fost bineînţeles un balsam de buze cu ciocolată făcut din uleiuri vegetale, ceară de albine, unt de shea, unt de cacao şi ulei din sâmburi de strugure. Aceste ingrediente asigură hidratarea de care am nevoie în această toamnă, untul de shea fiind preferatul meu atunci când am buze uscate. Totuşi trebuie să vă spun că mi-a fost greu să mă rezum la o singură aromă pentru că balsamurile cu mentă, cocos sau vanilie sună la fel de bine.

unt de corp Mousse au Chocolate-500x500

Acest unt de corp nu mai are nevoie de introduceri. Ciocolată din nou, se pare că am o obsesie. Are uleiuri vegetale,unturi, antioxidanţi şi vitamine, dar toate acestea vin ca un plus pe lângă ideea de mousse au chocolat. Mai au opţiunea cu Verbena sau Portocală.

ulei pentru masaj cu lavandă-500x500

Cui nu îi place un masaj? Ei bine, eu ştiu o persoană care nu suportă masajul, dar eu fac cu siguranţă parte din majoritate. Din această cauză am ales un ulei pentru masaj cu lavandă pentru că ingredientele  mă duc cu gândul la un miros discret, plăcut şi extrem de relaxant.

Săpun Prăjitură-500x500

Dacă tot ne răsfăţăm, eu zic să alegem şi o prăjitură. Mai exact, săpunul natural din ulei saponificat din cocos şi măsline, ulei din sâmburi de strugure, ulei de ricin şi lăptişor de matcă. Îmi plac mult săpunurile de acest gen pentru că sunt foarte hidratante şi nu usucă deloc pielea, iar mirosul e foarte plăcut.

Cadou Ioana-500x500

Pe final, vă recomand să căutaţi seturile din secţiunea Cadouri pentru că veţi lua aceleaşi produse la un preţ mai mic. Cel ales de mine conţine o cremă de mâini, un anticearcăn şi un săpun, toate naturale şi gata să aibe grijă de pielea mea.

Ce părere aveţi despre aceste produse? Folosiţi cosmetice cu ingrediente naturale?

Lasă un răspuns

