Povestea ştampilei spusă de un excentric

stampila

Mă uit la voi şi vă întreb: Nu v-aţi săturat să vi se pună ştampila? Nici nu v-au cunoscut bine, nici n-aţi schimbat mai mult de două vorbe şi gata, ei ştiu din ce categorie faceţi parte, ce personalitate aveţi şi care vă sunt şansele de reuşită. Eu nu accept aşa ceva, sub nicio formă! Vreau să îmi pun singur ştampila ceea ce ţine oarecum de ironia sorţii pentru că sunt chiar o ştampilă. Sunt noul Printer G7 de la Colop şi sunt pregătit să vă spun povestea mea, odată cu a persoanei de care sunt ataşat.

Sunt crescut sub motto-ul Unique as you şi cred cu tărie că fiecare stăpân de ştampilă este diferit. Misiunea mea este să îl fac să înţeleagă prin ce şi să îi deschid drumul prin viaţă, să îi ofer oportunităţi.  Colaborez cu Georgiana sau Lorellei, după cum doriţi,iar povestea mea va fi şi povestea ei. În primul rând, să ne întoarcem în trecut…

În perioada „Şoarece de bibliotecă”

…atunci când Georgiana simţea nevoia să ştampileze fiecare carte din biblioteca ei pentru a şti că sunt ale ei, că îi aparţin şi că nu le va pierde niciodată. Desigur, ca ştampilă ştiu foarte bine ce puteri am, în majoritatea cazurilor eu fac diferenţa între apartenenţă şi pierdere. A fost o perioadă foarte frumoasă, eram îmbrăcat într-o imagine cu o bibliotecă veche, cu cărţi deosebite, valoroase şi o lumină prăfoasă. Mă simţeam boem şi înţelept, ardeam de dorinţă să iau contact cu o nouă filă dintr-o carte proaspăt tipărită. Georgiana era la început, era printre primele dăţi când mă folosea şi se bucura văzându-şi numele pe cărţile ce se adunau cu o viteză impresionantă. Creştea, învăţa, îşi punea întrebări, căuta răspunsuri, se dezvolta, descoperea. Iar eu mă dezvoltam alături de ea.

Perioada Blogger

Acum 7 ani, îşi deschidea un blog, nu ştia cum vor reacţiona ceilalţi, cine o va citi. Oricum ar fi voia să împărtăşească cu cineva părerile ei despre cărţi. Eu m-am adaptat situaţiei şi m-am îmbrăcat într-o imagine cu ea tastând. Era plăcut, mă simţeam ca un profesionist. În timp, vizitatorii au crescut de la zeci la sute, au apărut oameni ce urmăreau fiecare postare şi o încurajau , apoi prima colaboare. Faptul că acum are zeci de colaborări mă face să mă simt extrem de bine, simt că am evoluat, că am o amprentă mai puternică. Simt că am ceva de zis.  De asemenea, sunt curios unde vom ajunge pe viitor, ce se va întâmpla cu blogul ei, cum va creşte şi în ce direcţie. Într-un colţ ascuns de suflet, sper să fiu prezent pe cât mai multe contracte.

Perioada Femeie

Au trecut 3 ani de când l-a întâlnit. În joacă, eu, cel într-o imagine cu cei doi zâmbind, le-am semnat contractul relaţiei.  Clauzele erau haioase şi promiteau pedepse aspre celui ce nu era dedicat relaţiei.
În plus, toate drepturile mergeau spre ea şi toate responsabilităţile spre el. Normal, având în vedere că ea l-a născocit. Acum încă se amuză de ce au scris în contract şi bineînţeles, de ce nu au respectat.

În alte doilea rând, să ne orientăm spre viitor atunci când…

Perioada Carieră

…ea va lucra într-o bancă, iar eu voi fi o ştampilă serioasă cu capacităţi extraordinare de personalizare. Voi îmbrăca sigla unei bănci şi voi lua contact cu zeci de hârtii în fiecare zi, creând conturi curente, depozite sau acordând credite. Cum s-ar putea desfăşura toate aceste activităţi fără încuviinţarea unei ştampile? Simt că mă aşteaptă un viitor măreţ alături de ea, ştiu că ne va fi bine împreună. Şi-apoi cine ştie în ce perioade vom mai ajunge şi ce haine voi îmbrăca?

aa

Acest articol este scris pentru SuperBlog 2014, proba numărul 3.

Lasă un răspuns

