De ce am cumpăra mostre de parfum?

a

Acum ceva vreme obişnuiam să îmi cumpăr parfumul dorit şi să îl folosesc doar pe el până nu mai rămânea niciun strop. Lucrurile s-au schimbat, prefer să am mai multe parfumuri pe care să le alternez în funcţie de stare, de anotimp sau de ocazie. Iar asta înseamnă că trebuie să fac mai multe alegeri, să cercetez cu atenţie notele ce formează parfumul, să caut informaţii şi ce e mai important, să testez diverse arome. Cum altfel dacă nu prin mostre de parfum?

Acesta este subiectul acestui articol, de ce ar fi util să cumpărăm mostre de parfum înainte de a achiziţiona varianta full-size.

Primul motiv este cel care ne vine imediat în minte şi-anume că dacă alegem un parfum fără a şti cum miroase putem realiza în final că nu ni se potriveşte, că ni se pare prea dulce, că ne ameţeşte, că are o aromă neplăcută. Însă înţelegem că am ales greşit abia după ce am plătit produsul respectiv, iar parfumurile nu fac parte din categoriile cu preţuri scăzute, fiind mai degrabă o investiţie de 100,200 de lei sau chiar mai mult. Practic sunt bani pierduţi dacă noi nu ajungem să folosim parfumul respectiv. Lucrurile se schimbă atunci când cumpărăm mostre, dacă alegem un parfum nepotrivit pierdem 4-5 lei, nu sute de lei. În cazul în care ne place, putem merge la sigur şi cumpărăm parfumul fără alte griji.

Mostrele mai au un avantaj, tot datorită preţului. Fiind ieftine, putem comanda mai multe pentru a ne face o idee despre diferite branduri şi din acestea să ne alegem preferatul. Este mai dificil însă să cumperi cinci parfumuri, de exemplu, pentru a vedea care e cel semnătură. Mi s-a întâmplat să fiu atrasă de anumite parfumuri datorită notelor, designului, brandului şi după încercarea mostrelor să mă pot decide uşor care este cel potrivit pentru mine, ce mi-aş dori să încerc în perioada respectivă.

b

Puteţi însă să spuneţi că nu e nevoie să le cumpărăm, putem merge în magazine specializate şi să încercăm parfumuri după pofta inimii. Este adevărat, însă eu am trei motive pentru care nu fac asta prea des. În primul rând, nu mă mulţumesc să încerc un parfum o singură dată înainte de a mă decide, iar o mostră de 1 ml îmi ajunge pentru 3-4 folosiri şi mai mult decât atât pot alege când o folosesc . De asemenea, există situaţii când nu există testere pentru un parfum şi singura posibilitate de a nu face o alegere „oarbă” este să cumperi o mostră. Ultimul motiv ţine mai mult de comoditate, este mai simplu să adaugi în coş câteva mostre fără să pleci din faţa calculatorului.

Cum plănuiesc să plasez o comandă pe Aoro.ro, m-am gândit să adaug o mostră dintr-un parfum despre care am auzit numai de bine şi pe care l-aş adăuga la colecţie: Lolita Lempicka Lolita Lempicka. Încă nu m-am hotărât dacă să aleg o mostră de 1 ml ( 4 lei) sau de 5 ml (11 lei) pentru a-l testa mai mult timp. Vă atrag atenţia că preţurile sunt atrăgătoare şi la produsul full-size: 103 lei (50 ml) şi 131 lei (100 ml), deci dacă mostra îmi va fi pe plac, cel mai probabil voi achiziţiona un parfum Lolita Lempicka.

Voi cumpăraţi mostre? V-au fost de folos până acum?

7 gânduri despre &8222;De ce am cumpăra mostre de parfum?&8221;

    • Ma bucur ca ti-a fost de ajutor. Eu voi face o comanda saptamana viitoare sau peste doua saptamani, iar dupa voi scrie un articol despre conditiile in care am primit coletul, timp de livrare, produse etc pentru a-ti face o idee despre Aoro.ro. Asa vei sti daca totul e in regula, imi poti spune daca te mai intereseaza ceva anume pentru a fi atenta la lucrul respectiv si a-l include in articol?

      • Super, o sa astept articolul tau cu interes. Ma intereseaza si daca poti face comparatie cu un produs original pe care il ai si daca mirosul persista la fel de mult…daca poti… Preturile de pe site sunt foarte ok, ma tenteaza sa comand si eu dar am o mica indoiala ca nu sunt produse originale.

  1. Din cate stiu eu si din cate am citit, sunt produse originale. Oricum, iti voi spune despre persistenta, miros si alte informatii care sa ne indice originalitatea.

  2. Inainte de a cumpara un parfum scump, cumpar inainte o monstra. Eu cumpar doar de la aoro.ro, preturile sunt destul de mici si au livrare rapida. Recent mi-am cumparat un parfum, dar si cateva monstre. Deja am instinctul de a cumpara monstre, sa fac colectie.

Lasă un răspuns

